Сервіс Державної фіскальної служби України "Пульс" - це гаряча телефонна лінія, інформація за якою приймається цілодобово. За номером телефону: (044) 284 00 07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомляти про неправомірні дії або бездіяльність працівників Служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку.
Також на сервіс можна повідомити про проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. У разі звернення на сервіс при наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по-батькові (або посаду, назву суб’єкта господарювання), місце проживання (адресу юридичної особи) та обов’язково зазначити назву органу ДФС, з яким пов’язана подія, коли відбулась подія, прізвище, ім’я, по-батькові працівника органу ДФС, в роботі якого вбачаються протиправні або корупційні дії, та суть проблеми, яка виникла. Працівник сервісу повідомляє клієнта про результати розгляду інформації в режимі Call-back невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. У тому випадку, якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Слід зазначити, що результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.