З початку 2015 року платники, які перебувають на обліку вБогодухівській ОДПІ, сплатили до бюджету 11,937 млн. грн. податку на додану вартість. Зокрема, у листопаді поточного року сплачено до бюджету понад 1,9 млн.грн. ПДВ. Це наслідок запровадження системи електронного адміністрування податку, завдяки якій вдалося мінімізувати застосування платниками різного роду схем мінімізації податкових зобов’язань та формування фіктивного податкового кредиту.
Крім того, з липня почали діяти нові правила, зокрема: - покупцям надано право відображати податковий кредит на підставі копій податкових накладних, отриманих з ЄРПН. Такий сервіс ДФС вирішує проблему, коли програмне забезпечення покупця та продавця не налаштоване для електронного обміну накладними; - платникам податку, які постачають товари/послуги безперервно або ритмічно матимуть право складати 1 раз на місяць 1 зведену податкову накладну кожному покупцю – платнику ПДВ; - платники податку зможуть включати до податкового кредиту податкові накладні, зареєстровані в ЄРПН, протягом 365 календарних днів з дати їх складання; - спрощується форма податкової накладної, оскільки скасовуються неактуальні реквізити (місцезнаходження покупця/продавця, вид цивільно-правового договору), в яких платники найчастіше допускали помилки. З детальною інформацією щодо змін податкового законодавства з питань адміністрування ПДВ можна ознайомитися на офіційному веб - порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) у рубриці «Електронне адміністрування ПДВ». p>