Форум Богодухова

У зв’язку з перейменуванням назв вулиць м. Харкова та області на підставі закону про декомунізацію, у пересічних громадян виникає питання, як правильно відображати ці зміни в декларації про свій майновий стан та доходи.

В. о. заступника начальника ГУ ДФС області Баграт Хачатурян під час зустрічі з журналістами новостійної програми Харківського телеканалу «Симон» надав роз’яснення з цього приводу. Зокрема посадовець звернув увагу телеглядачів, що зміна назви вулиці не є зміною місця проживання. Окрім того, діючим законодавством не встановлено кінцевого терміну внесення відповідних змін у документи громадян (зокрема, паспорт). «Усі необхідні зміни в документи можуть бути внесені тоді, коли це буде зручно їх власникові», - повідомив Баграт Хачатурян. Тож платник податків, зазначив посадовець, надає річну податкову декларацію про майновий стан і доходи до контролюючого органу за податковою адресою, тобто за місцем реєстрації згідно з паспортними даними.